Betaalmogelijkheden

Welkom bij onze betaalmogelijkheden FAQ! Hier vindt u snel antwoord op uw vragen over onze betaalmethodes. We bieden diverse veilige opties aan voor een soepele aankoop. Heeft u vragen? Onze klantenservice helpt u graag verder.

Wij accepteren betalingen via creditcard (Visa, Mastercard, Amex) en Europese nationale online betaalmethoden (iDeal, Bancontact, Sofort, ApplePay en anderen) via Stripe. Ook werken wij met PayPal en Klarna en bieden wij gespreid betalen aan via SprayPay en Credit Click via Pay.nl.

Ja, dat kan. Tijdens het betaalproces kunt u kiezen voor ‘Bankoverschrijving’. Nadat u de bestelling heeft voltooid, dient u het aankoopbedrag via uw eigen betaalmethode (acceptgiro of internetbankieren) over te schrijven naar NL58KNAB0256905398, ter naam van Luspada, onder vermelding van uw ordernummer. Na ontvangst van uw betaling zullen wij uw bestelling verwerken.

Ja, u kunt bij het plaatsen van uw bestelling kiezen voor achteraf betalen via Klarna Betaal later. U dient dan binnen 30 dagen na verzending van uw bestelling te betalen. Deze optie is alleen beschikbaar voor klanten in Nederland en België.

Ja, u kunt bij ons gespreid betalen via SprayPay, Klarna of Credit Click. Meer informatie vindt u op onze pagina over gespreid betalen. Deze optie is alleen beschikbaar voor klanten in Nederland.

Ja, zodra u begint met afrekenen, komt u terecht in een beveiligde internetomgeving. Uw transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Dit is te herkennen aan het groene slotje in uw browser.

Ons rekeningnummer is NL58KNAB0256905398, ter naam van Luspada. Vergeet niet uw naam en ordernummer te vermelden bij de betaling.

U kunt betalen met iDEAL, Bancontact, Visa, Mastercard, Apple Pay, PayPal, Klarna, SprayPay, Credit Click of via een handmatige overboeking.

Nee, contante betaling is bij Kappersstoelshop.nl niet mogelijk.

Als Klarna uw betaling niet accepteert, hebben wij helaas geen mogelijkheid om dit voor u op te lossen. Klarna deelt met ons geen details over afwijzingen vanwege privacyredenen, en wij kunnen de beslissing van Klarna niet beïnvloeden. Voor meer duidelijkheid over de afwijzing raden we u aan direct contact op te nemen met Klarna.

Waar vind ik het antwoord op mijn vraag?

Kijk op onze veelgestelde vragen pagina. Mocht u het antwoord op uw vraag daar niet vinden, neem dan gerust contact met ons op.