Veelgestelde vragen

Welkom op onze veelgestelde vragen pagina! We zijn blij dat u hier bent om te zien of we u kunnen helpen met uw vragen. Bekijk onze lijst met veelgestelde vragen om te zien of uw antwoord er al tussen staat, en als dat niet zo is, neem dan gerust contact met ons op.

Bezorging

Ja. Bestellingen vanaf €70 bezorgen wij gratis in Nederland en België. Voor kleinere bestellingen rekenen wij €7,50 bezorgkosten.

Standaard bezorging: 4-7 werkdagen (ma-vrij), tenzij anders aangegeven op de productpagina.

Controleer in uw account de bezorgstatus en e-mail met tracking code. Wacht enkele dagen indien nodig. Neem contact op via info@kappersstoelshop.nl na 10 werkdagen en vermeld uw ordernummer.

Afhankelijk van uw bestelling: diverse transporteurs zoals PostNL, DPD, UPS en GLS worden ingezet.

We doen ons best om alle producten samen te bezorgen, maar sommige kunnen afzonderlijk worden bezorgd vanwege verschillende voorraadlocaties. Bij twijfel, neem contact op via info@kappersstoelshop.nl.

Producten kunnen afzonderlijk worden bezorgd vanwege verschillende voorraadlocaties. Bij twijfel, neem contact op via info@kappersstoelshop.nl.

Reparatie en onderhoud

Gemiddeld 5-10 werkdagen, inclusief inplannen, uitvoeren en verzending.

De leverancier van uw product.

Binnen garantievoorwaarden en termijn is reparatie gratis. Buiten garantie zijn er de volgende opties: 1) betaalde reparatie, 2) terugsturen na betaling van onderzoekskosten (€15) en verzendkosten, of 3) gratis recycling.

Meestal €50 - €80, afhankelijk van product en leverancier. Bij noodzakelijke reparatie ontvangt u een kostenspecificatie als het niet onder garantie valt.

Ja, maar alleen als het product in ons assortiment zit

Bestellen

Ja, u kunt bestellen zonder account door te kiezen voor 'afrekenen als gast'. Echter, een account biedt voordelen zoals eenvoudiger bestellen en updates over aanbiedingen, product loterijen en promoties.

Maak een account aan via Mijn account rechtsboven, klik op 'account aanmaken' en vul persoonlijke gegevens in. Bestel na succesvolle registratie met account.

Geef uw bedrijfsnaam op tijdens betaalproces voor vermelding op de factuur. 

Is uw bedrijf niet in Nederland gevestigd? Voor btw-verlegging (0% btw), contacteer info@kappersstoelshop.nl.

Ja, dit is mogelijk voor bedrijven buiten Nederland. Neem contact op via info@kappersstoelshop.nl voor 0% BTW.

Retour

Binnen 14 dagen na ontvangst, in nieuwstaat voor volledige terugbetaling (exclusief verzendkosten). Meld retour aan via kappersstoelshop.nl/pages/retouraanvraag.

Ja, het is mogelijk om uw salonmeubel of een ander groot product bezorgd op een pallet binnen 14 dagen na levering te retourneren. Houd er echter rekening mee dat afhankelijk van het scenario van uw retourzending er kosten in rekening gebracht kunnen worden.

Transportdoos en pallet bewaard

  • Ruilen of retourneren: U bent verantwoordelijk voor het veilig verpakken van het product in de doos. Het afhalen van uw product brengt retourkosten van €100 excl. BTW met zich mee.

Transportdoos en pallet niet bewaard of in slechte staat

  • Ruilen: Indien mogelijk kunt u het pallet en de doos van het vervangend product gebruiken voor de verzending. U bent verantwoordelijk voor het veilig verpakken van het product in de doos. Het afhalen van uw product brengt retourkosten van €100 excl. BTW met zich mee. 
  • Retourneren: Voor het speciaal transport van uw product plus het herpakken op onze locatie brengen wij €250 excl. BTW retourkosten in rekening.

In alle scenarios geldt dat de leverancier uw product zal controleren op gebruikssporen en/of schade na aankomst van de retourzending. Wanneer gebruikssporen of schade worden aangetroffen, zal een deel van de aankoopbedrag in mindering worden gebracht op het te retourneren aankoopbedrag. Dit deel is afhankelijk van de gebruikssporen en/of schade en wordt bepaald door de leverancier.

€100 tot €250 excl. btw, zie uitleg hieronder.

Transportdoos en pallet bewaard

  • Ruilen of retourneren: U bent verantwoordelijk voor het veilig verpakken van het product in de doos. Het afhalen van uw product brengt retourkosten van €100 excl. BTW met zich mee.

Transportdoos en pallet niet bewaard of in slechte staat

  • Ruilen: Indien mogelijk kunt u het pallet en de doos van het vervangend product gebruiken voor de verzending. U bent verantwoordelijk voor het veilig verpakken van het product in de doos. Het afhalen van uw product brengt retourkosten van €100 excl. BTW met zich mee. 
  • Retourneren: Voor het speciaal transport van uw product plus het herpakken op onze locatie brengen wij €250 excl. BTW retourkosten in rekening.

In alle scenarios geldt dat de leverancier uw product zal controleren op gebruikssporen en/of schade na aankomst van de retourzending. Wanneer gebruikssporen of schade worden aangetroffen, zal een deel van de aankoopbedrag in mindering worden gebracht op het te retourneren aankoopbedrag. Dit deel is afhankelijk van de gebruikssporen en/of schade en wordt bepaald door de leverancier.

Voor het retourneren van salonmeubels, kappersstoelen en andere grote producten die bezorgd zijn op een pallet:

  1. Meld uw retour aan via het retourformulier op kappersstoelshop.nl/pages/retouraanvraag
  2. U ontvangt een e-mail met instructies.
  3. Binnen 10 werkdagen na ontvangst van het retour ontvangt u het retourbedrag terug.

Voor het retourneren van andere producten:

  1. Meld uw retour aan via het retourformulier op kappersstoelshop.nl/pages/retouraanvraag
  2. U ontvangt een e-mail met instructies, een gefrankeerd verzendlabel en een retourdocument.
  3. Pak uw product(en) stevig in en voeg het retourdocument bij de producten.
  4. Plak het verzendlabel op de doos en geef uw pakket af bij een verzendpunt.
  5. Binnen 10 werkdagen na ontvangst van het retour ontvangt u het aankoopbedrag terug.

Terugbetaling gebeurt via dezelfde betaalmethode als bij de bestelling. Verzendkosten worden niet terugbetaald.

De inspectie van uw retour duurt 5 à 10 werkdagen. Bij teruggave in nieuwstaat, ontvangt u het volledige aankoopbedrag. Anders doen we u een voorstel na contact.

Meld transportschade binnen 7 dagen na bezorging van het product. Dan ontvangt u kosteloos een vervangend product. Schade gemeld na 7 dagen wordt behandeld als reparatieaanvraag. U kunt ook binnen 14 dagen retourneren. Kosten voor schade worden van het te restitueren bedrag afgetrokken.

Betalen

Wij accepteren betalingen via creditcard (Visa, Mastercard, Amex) en Europese nationale online betaalmethoden (iDeal, Bancontact, Sofort, ApplePay en anderen) via Stripe. Ook werken wij met PayPal en Klarna en bieden wij gespreid betalen aan via SprayPay en Credit Click via Pay.nl.

Ja, dat kan. Tijdens het betaalproces kunt u kiezen voor ‘Bankoverschrijving’. Nadat u de bestelling heeft voltooid, dient u het aankoopbedrag via uw eigen betaalmethode (acceptgiro of internetbankieren) over te schrijven naar NL58KNAB0256905398, ter naam van Luspada, onder vermelding van uw ordernummer. Na ontvangst van uw betaling zullen wij uw bestelling verwerken.

Ja, u kunt tijdens het bestelproces kiezen voor de betaalmethode 'Klarna'. Na het plaatsen van de bestelling beoordeelt Klarna of u in aanmerking komt voor achteraf betalen. Let op: achteraf betalen via Klarna is alleen mogelijk voor klanten in Nederland en België.

Ja, als u in Nederland woont en beschikt over een Nederlandse bankrekening. Meer informatie vindt u op kappersstoelshop.nl/pages/gespreid-betalen.

Privacy

Om uw bestelling te verwerken en u op de hoogte te houden van de levering hebben we uw naam, e-mailadres, afleveradres en betalingsgegevens nodig. Uw persoonlijke gegevens en bestelgegevens worden bewaard om uw winkelervaring te personaliseren en u te adviseren over producten. Wij verzamelen ook gebruiksgegevens om onze website te verbeteren. Als u een account aanmaakt bewaren wij uw gegevens op een beveiligde server zodat u deze niet opnieuw hoeft in te vullen bij het plaatsen van een nieuwe bestelling.

Wij respecteren uw privacy en behandelen uw persoonlijke gegevens vertrouwelijk. Wij gebruiken uw gegevens alleen voor het verwerken van uw bestelling en met uw toestemming voor andere doeleinden, zoals het personaliseren van onze website en het informeren over speciale aanbiedingen. Wij zullen uw gegevens niet verkopen aan derden, maar delen deze alleen met partijen die betrokken zijn bij de verwerking van uw bestelling, zoals transportbedrijven. U kunt erop vertrouwen dat uw gegevens veilig worden bewaard en alleen worden gebruikt voor de aangegeven doeleinden.

Nee, wij respecteren de privacy van onze klanten en zullen we uw persoonlijke gegevens niet verkopen aan derden. We zullen uw gegevens alleen delen met derden die betrokken zijn bij de verwerking van uw bestelling, zoals transportbedrijven. Zowel onze medewerkers als de derden die we inschakelen zijn verplicht om uw persoonlijke gegevens vertrouwelijk te behandelen.

Wij behandelen uw persoonlijke gegevens uiterst zorgvuldig en garanderen wij dat deze te allen tijde beschermd en vertrouwelijk behandeld worden. Om de veiligheid van uw gegevens te waarborgen maken wij gebruik van beveiligde verbindingen (SSL-certificaten) en zorgen wij voor een veilige opslag van uw gegevens op onze servers. Onze medewerkers en door ons ingeschakelde derden zijn bovendien verplicht om de vertrouwelijkheid van uw persoonlijke gegevens te respecteren.

Cookies zijn kleine stukjes informatie die op uw computer worden opgeslagen door uw browser. Pedicuremotoren.nl gebruikt cookies om u bij uw volgende bezoek te herkennen en om gebruiksinformatie over onze diensten te verzamelen en verbeteren. U kunt uw browser instellen om geen cookies te ontvangen tijdens het winkelen op onze website. Wij respecteren uw privacy en behandelen uw persoonlijke gegevens te allen tijde vertrouwelijk en veilig. Als u vragen heeft over ons privacybeleid, kunt u contact met ons opnemen via e-mail en ons helpdeskteam zal u helpen en eventuele veranderingen aanbrengen als dat nodig is.

Uw account

Om een bestelling te plaatsen hebben we uw naam, adres, e-mailadres en betalingsgegevens nodig. Als u ervoor kiest om een account aan te maken, vragen we ook om een door u gekozen wachtwoord. U kunt aangeven of u onze nieuwsbrief wilt ontvangen. We zorgen ervoor dat de toegang tot uw account beveiligd is.

Om uw wachtwoord te wijzigen, gaat u naar de inlogpagina en klikt u op 'Wachtwoord vergeten'. Voer vervolgens uw e-mailadres in en binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met een persoonlijke link. Klik op de link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Om uw wachtwoord te wijzigen, gaat u naar de inlogpagina en klikt u op 'Wachtwoord vergeten'. Voer vervolgens uw e-mailadres in en binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met een persoonlijke link. Klik op de link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Geen antwoord gevonden? Stuur ons een email op info@kappersstoelshop.nl of vul het contactformulier op kappersstoelshop.nl/pages/contacteer-ons.