Retourneren

Welke retourmogelijkheden heb ik?
U kunt uw product altijd retourneren, maar de kosten hiervan verschillen per product.

Kappersstoelen, wasunits e.d.

Uw product kan binnen 14 dagen tegen kostprijs worden omgeruild of geretourneerd: 

  • Als u de originele transportdoos en het pallet heeft bewaard, dan rekenen wij u €100 excl. btw voor,
    • Het afhalen van uw product, of;
    • Het omruilen van uw product.
  • Als u de originele transportdoos en/of het pallet niet heeft bewaard, dan rekenen wij u,
    • €250 excl. btw voor het afhalen van uw product, of;
    • €100 excl. btw voor het omruilen van uw product, mits uw product past in de transportdoos en op het pallet van de nieuwe kappersstoel.

Eventueel betaalde verzendkosten worden niet teruggestort.

Na 14 dagen wordt uw product altijd gerepareerd. 

Overige producten

Binnen 14 dagen na ontvangst van uw product heeft u 2 opties:

  • uw product gratis ruilen voor een ander product;
  • uw product gratis retourneren en uw geld terug laten storten.

Eventueel betaalde verzendkosten worden niet teruggestort.

Na 14 dagen wordt uw product altijd gerepareerd. 

U kunt uw keuze aangeven in het online retourformulier


Hoe meld ik mijn retour aan?
Dit doet u via het online retourformulier


Hoe moet ik mijn product inpakken om het terug te sturen?
Dit verschilt per product.

Kappersstoelen, wasunits e.d.

Gebruik de originele transportdoos en pak uw product stevig in. Plaats uw product op het pallet. 

Product ingepakt? Maak een foto van het pakket en stuur ons deze per email zodat wij zeker weten dat uw product klaar is voor transport en wij onze bezorgpartners kunnen langssturen voor het afhalen.

Print uw verzendlabel uit. Deze vindt u in de email die u van ons heeft ontvangen na uw betaling van €100 excl. btw voor de afhaal. 

Originele transportdoos en/of het pallet niet bewaard? Na betaling van €250 excl. btw sturen wij speciaal transport langs voor het doos-loos vervoeren van uw product. 

Overige producten

Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen wij er misschien nog iemand anders blij mee maken. Heeft u de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, wij bekijken de staat van uw teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.

Uw verpakte product kunt u verzenden in stevige doos die u goed afsluit.

Product ingepakt? Print uw verzendlabel uit. Deze vindt u in de email die u van ons heeft ontvangen.


Wat zijn de retourvoorwaarden?
U kunt binnen 14 dagen nadat u het product heeft ontvangen uw retour aanmelden. Tevens moet u binnen diezelfde 14 dagen uw product terugsturen dan wel laten afhalen. 

    Om het aankoopbedrag minus eventueel betaalde verzendkosten terug te krijgen is het belangrijk om uw product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product gerust zoals u in de winkel zou doen.

    U kunt uw keuze aangeven in het online retourformulierNa 14 dagen repareren wij uw product en gelden de bovenstaande opties niet meer.


    Wat moet ik doen om mijn product te retourneren? 
    Dit verschilt per product.

    Kappersstoelen, wasunits e.d.

    Als u de originele transportdoos en het pallet heeft bewaard:

    1. Meldt uw retour aan via het online retourformulier
    2. Maak uw product klaar voor verzending;
      1. Pak uw product goed en stevig in. 
      2. Plaats uw product op het pallet.
      3. Stuur ons een email met een foto van het pakket.
      4. Betaal €100 excl. btw voor de afhaal van uw product via de betaallink die u van ons ontvangt.
    3. Print uw verzendlabel en document voor de leverancier uit. Deze vindt u in de email die wij u hebben gestuurd.
    4. Wees aanwezig op de dag van afhaal.
    5. Wacht rustig af. Wij contacteren u.

    Als u niet de originele transportdoos en/of het pallet heeft bewaard:

    1. Meldt uw retour aan via het online retourformulier
    2. Betaal €250 excl. btw voor de doos-loze afhaal van uw product via de betaallink die u van ons ontvangt.
    3. Print uw verzendlabel en document voor de leverancier uit. Deze vindt u in de email die wij u hebben gestuurd.
    4. Wees aanwezig op de dag van afhaal.
    5. Wacht rustig af. Wij contacteren u.
    Overige producten

    Binnen 14 dagen na ontvangst van uw product heeft u 2 opties:

    1. Meldt uw retour aan via het online retourformulier
    2. Maak uw product klaar voor verzending;
      1. Pak het goed en stevig in. Dit hoeft niet in de originele verpakking.
      2. Verwijder indien van toepassing vloeistof en stofzakken.
    3. Print uw verzendlabel en document voor de leverancier uit. Deze vindt u in de email die wij u hebben gestuurd.
    4. Stuur het pakketje gratis terug via een PostNL-punt bij u in de buurt.
    5. Wacht rustig af. Wij contacteren u.


    Mag ik een product thuis uitproberen?
    Ja, u mag uw product uitproberen zoals u in de winkel ook zou doen. 

    Bevalt het product niet? Dan kunt u deze retourneren. Het is dan wel belangrijk om uw product in de originele staat en verpakking terug te sturen. Zo kunnen wij er nog iemand anders blij mee maken.


    Waar vind ik het antwoord op mijn vraag?
    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Kijk dan op onze veelgestelde vragen pagina.