Verzending en Bezorging

Bezorgen jullie ook gratis?
Ja. Bestellingen vanaf €70 binnen Nederland en België gratis bezorgd.

Let op: kappersstoelen, wasunits en andere grote producten worden door onze bezorgpartners met speciaal vervoer op een pallet bezorgd tot uitsluitend de eerste deur op de begane grond. 

Voor bestellingen tot €70 zijn de bezorgkosten,

  • €7,50 excl. btw voor levering in Nederland
  • €9,45 excl. btw voor levering in België

Wilt u laten bezorgen in een ander land? Contacteer ons voor de mogelijkheden en bezorgkosten.


Kan ik voor de bezorging een datum kiezen?
Wij leveren binnen 5 werkdagen in Nederland en België. Indien u uw bestelling liever later ontvangt, laat ons dit dan weten via het commentaar-veld tijdens het bestellen.  


Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij Kappersstoelshop.nl?
Een groeiend aantal producten leveren wij uit eigen voorraad in Heerhugowaard. De rest van ons assortiment leveren wij rechtstreeks vanaf onze leveranciers in binnen- en buitenland. Contacteer ons daarom over de mogelijkheden om uw bestelling af te halen.

Ons adres in Amsterdam is ons vestigingsadres. Wij ontvangen hier geen bezoekers en houden hier geen producten. 


Ik heb een deel van mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?
Wacht nog even af. Waarschijnlijk wordt uw bestelling in meerdere pakketjes geleverd en is er 1 vertraagd. Kijk op de statuspagina van uw order. Daar ziet u de status van al uw pakketjes.


Waar is mijn bestelling?
Bekijk eenvoudig de status van uw bestelling in uw Kappersstoelshop.nl-account. Hier vindt u ook een link naar uw Track & Trace. U kan de Track & Trace code ook vinden in uw verzendbevestigingsmail.

Heeft u een verzendbevestiging ontvangen, maar klopt uw Track & Trace code niet? Deze werkt vaak pas later die dag. Werkt uw code de volgende dag nog steeds niet? Contacteer ons.


Wat gebeurd er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Als u een bestelling heeft geplaatst zonder kappersstoel, wasunit of ander groot product, dan geeft de bezorger uw pakketje af bij de buren. Als dat niet lukt, dan brengt de bezorger uw pakketje naar een afhaalpunt bij u in de buurt. 

Als u een kappersstoel, wasunit of ander groot product heeft besteld wordt uw bestelling teruggenomen naar het depot van onze bezorgpartner. Er wordt dan zo snel mogelijk een nieuwe bezorgpoging gedaan – meestal de volgende werkdag. U kunt de nieuwe bezorgpoging terugvinden in uw Track & Trace code.


Moet er iemand aanwezig zijn bij de levering van mijn kappersstoel of wasunit?
Ja. Wij raden ten zeerste aan dat er iemand aanwezig is bij de levering van uw kappersstoel, wasunit of ander groot product. U ontvangt een Track & Trace code met geplande leverdatum zodra uw bestelling is verzonden. 

Let op: kappersstoelen, wasunits e.d. worden door onze bezorgpartners met speciaal vervoer op een pallet bezorgd tot uitsluitend de eerste deur op de begane grond. 


Bouwen jullie mijn product ook in?
Nee. Wij bouwen geen producten in omdat onze bezorgpartners uw bestelling leveren. 

Let op: kappersstoelen, wasunits e.d. worden door onze bezorgpartners met speciaal vervoer op een pallet bezorgd tot uitsluitend de eerste deur op de begane grond. 


Zetten jullie mijn product ook in elkaar?
Nee. Wij zetten geen producten in elkaar omdat onze bezorgpartners uw bestelling leveren.

Let op: kappersstoelen, wasunits e.d. worden door onze bezorgpartners met speciaal vervoer op een pallet bezorgd tot uitsluitend de eerste deur op de begane grond. 


Waar vind ik het antwoord op mijn vraag?
Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Kijk dan op onze veelgestelde vragen pagina.